Platform voor de tuin- en groenprofessional
Nieuwe showroom, frisse look: Gardival blaast vertrouwde naam nieuw leven in
De nieuwe showroom is een inspirerende belevingsruimte voor professionals en eindklanten.

Nieuwe showroom, frisse look: Gardival blaast vertrouwde naam nieuw leven in

Veertig jaar geleden werd Gardival® opgericht. Het merk groeide uit tot een gevestigde waarde, gekend voor kwalitatieve tuinhuizen, carports, overkappingen en afsluitingen. In 2016 veranderde de naam naar Exterior Living. Klanten bleven echter tot nu toe, bijna tien jaar later, de ‘oude vertrouwde’, originele naam nog vaak gebruiken. Gardival bleef een gekende naam, een begrip, een kwaliteitslabel. Omdat klanten bij deze onderneming echt tellen, wordt die naam terug in het leven geroepen. Aurelie Dumont, CSM bij het bedrijf, vertelt meer over de beslissing en onthult wat er allemaal op til is.

In 2016 had de onderneming naast Gardival® nog meerdere andere merknamen in het gamma, zoals Tack, Gardipool, Infiniteau … Om meer duidelijkheid te scheppen voor de klanten, werd toen besloten om alles onder één overkoepelend merk te plaatsen: Exterior Living. Die merknaam werd goed onthaald, omdat hij inspeelt op sfeer en beleving. Maar bijna 10 jaar later werd de originele naam Gardival nog altijd gemakkelijker in de mond genomen, zeker bij de Franstaligen. Daarom werd de beslissing genomen om ernaar terug te grijpen.

Nieuwe showroom, frisse look: Gardival blaast vertrouwde naam nieuw leven in 1
Gardival voorziet opleidingen, productvoorstellingen en events voor verdelers en vakmensen.

Alles in een modern Gardival-jasje

De naam wordt dus weer de oude, maar het logo en bijhorende huisstijl zijn uiteraard wel helemaal nieuw. Daar komt heel wat bij kijken: onze website, socialemediakanalen, brochures, gadgets, beursstanden, dekzeilen van vrachtwagens, werkkledij … Alles krijgt een update. Behalve de vertrouwde kwaliteit van onze producten en oplossingen, die blijft natuurlijk behouden.

Nieuwe locatie met grote belevingsruimte

De verandering van naam en logo is geen losstaand feit. De onderneming verhuisde ook naar een kantoorgebouw met een ruime showroom voor vakmensen en verdelers, die ook hun eindklanten kunnen meebrengen. In de toonzaal kunnen bezoekers de Gardival® constructies en producten echt beleven en in detail bekijken. En met een digitale configurator kunnen zij er de droomtuinen voor de eindklanten ontwerpen. De nieuwe showroom is dus een inspirerende ruimte waar professionals de veelzijdigheid van Gardival® ontdekken.

Nieuwe showroom, frisse look: Gardival blaast vertrouwde naam nieuw leven in 2
In de toonzaal kunnen bezoekers hun droomtuin ontwerpen met een digitale configurator.

Kennis en ervaring uitwisselen

De verdelers en plaatsers van Gardival zijn er ook welkom voor technische opleidingen, productvoorstellingen en evenementen. “Onze producten vragen de nodige technische kennis en vaardigheden, en die delen we graag met onze klanten. Maar wij willen ook van hén leren. We luisteren naar hun ervaringen over wat goed loopt en wat minder, en op basis daarvan verbeteren we voortdurend onze producten en processen.”

“Met Gardival® brengen we niet alleen een naam terug, maar ook een belofte: tijdloze kwaliteit, innovatieve oplossingen en een ongeëvenaarde service. De combinatie van vakmanschap en modern design maakt Gardival® de perfecte keuze voor iedereen die zijn buitenruimte naar een hoger niveau wil tillen”, besluit Dumont.

Heeft u vragen over dit artikel, project of product?

Neem dan rechtstreeks contact op met Gardival.

Gardival 3 Contact opnemen

Stel je vraag over dit artikel, project of product?

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Stuur ons een bericht

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details

Kunnen we je helpen met zoeken?

Bekijk alle resultaten